وانیا وانیا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

تک بیت غزل زندگیم

7 ماهگی عسلم

1392/11/24 0:58
نویسنده : مامان و بابا
270 بازدید
اشتراک گذاری

7 ماهه شدی دخترم ...عسلم...

هفتمین ماهگرد زندگیت در این دنیای خاکی مبارکت باشه فرشته اسمانیم

میخواهم دستم را جلوی ثانیه شمار ساعت بگیرم تا شاید بتوانم قدری جلوی 

گذر زمان را بگیرم ولی میدانم که نمی توانم و زمان هم چنان تند میدود و تو تشنه

بزرگ شدنی و من تشنه این لحظات ناب کودکی تو..

دلم میخواهد در کوچه کودکیهای تو بمانم میدانم روزی دلم برای اواهای بی

مفهوم کودکانه ات برای نگاههای پر از معصومیتت برای گریه های شبانه ات

برایلبخند های بی دندانت و برای...تنگ خواهد شد.

ان هنگام که دستان کوچکت را در دست می فشارم از گرمای وجود توست که 

دلم زنده میشود دستانی که امروز مدام در پی کنجکاوی کودکانه تو به هر چیز

چنگ می اندازد.

انگاه که تو را بغل می گیرم از نفس تو روح و جانم تازه میشود..

خدای مهربانم هزاران بار تو را سپاس برای همه این بزرگ شدنهای دخترم 

که همه ذره ذره مدیون توام 

اینقدر برای بزرگ شدن عجله نکن دختر عزیزم

بگذار در لحظات کودکیت بمانم و عشق کنم با تو

نکند جا بمانم در پس این روزهای پر از شادی

خدا را شکر روزها میگذرد و من بزرگ شدنت را تماشا میکنم 

زود بزرگ نشو دخترم 

قهقهه بزن..جیغ بکش ..گریه کن ..لوس شو..بچگی کن ..ولی زود بزرگ نشو

تمام هستی ام..

ارام ارام پیش برو هر چه جلوتر میروی همه چیز تند تر از تو قدم بر می دارد

زیباترین هدیه خداوند هفتمین ماه هم با تو گذشت..  

اینم عکس هفت ماهگیت


 


وانیا در حال سوپ خوردن  

 

 

 

 

 وانیا در حال اماده شدن برای رفتن به مرکز بهداشت برای کنترل قد و وزن 

در پایان هفت ماهگی 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
24 بهمن 92 8:55
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون